My new site! - Il mio nuovo sito!

a sneak peek at the new website! - una sbirciatina al nuovo sito!

Within a few days my new website will be active! I'm so excited, I cannot wait!

Of course this blog will remain active as usual, but it will have this new url:

So I invite you to copy this new link so you can still access my posts and update your blogs reader (such as Feedly or Bloglovin')... I wouldn't want to lose you!!!

And of course you will also find me on my new site www.cristinadallavalentina.com, which will be active in a few days.
Thank you for your friendship, and see you soon!



Fra pochi giorni sarà attivo il mio nuovo sito! Sono così eccitata, non vedo l'ora!

Naturalmente questo blog rimarrà attivo come sempre, ma avrà questo nuovo url: 


Così ti invito a copiare questo nuovo link, così potrai ancora accedere ai miei post e aggiornare il tuo lettore di blog (come ad esempio Feedly o Bloglovin'...)... non vorrei ci perdessimo di vista!!!

E naturalmente mi troverai anche sul mio nuovo sito www.cristinadallavalentina.com, che sarà attivo fra qualche giorno.

Grazie per la tua amicizia, a presto!
__________________________________

Subscribe to newsletter - Iscriviti alla newsletter
Monthly newsletter with art inspirations, latest paintings, events
and esclusive discounts for you! > Read the past newsletters
Newsletter mensile con ispirazioni d'arte, gli ultimi dipinti, gli eventi
sconti esclusivi per te! > Leggi le newsletter passate

Post più popolari